به گزارش "ورزش سه"، دی‌لیخت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو از یوونتوس راهی بایرن مونیخ شد و خیلی زود توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشت.

این بازیکن به یکی از مهره‌های کلیدی و مورد اعتماد در خط دفاعی بایرن تبدیل شد و عملکرد خوب و همچنین توانایی‌اش در کمک به این تیم در حملات و مهارت گلزنی‌اش او را به یکی از بازیکنان اصلی این تیم تبدیل کرد.

با این حال، شرایط در زمان جدایی یولیان ناگلزمان و حضور توماس توخل روی نیمکت این تیم کمی تغییر کرد و در چند هفته اخیر شایعاتی درباره احتمال جدایی او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی به گوش می‌رسید.

حالا نشریه آلمانی TZ خبر داده که مدیران بایرن هیچ تصمیمی برای فروش این ستاره هلندی در پنجره زمستانی ندارند و یکی از دلایل این تصمیم شرایطی است که این تیم در خط دفاعی دارد و حضور او در ادامه فصل برای آنها ضروری است.

اما توخل از حالا به دنبال پیدا کردن رهبر جدیدی برای خط دفاعی این تیم است که نه تنها توانایی مدیریت فیزیکی مدافعان را داشته باشد، بلکه بازی با توپش هم در سطح بهتری نسبت به دی‌لیخت باشد. رونالد آرائوخو همچنان گزینه اصلی و اولویت اول این مربی آلمانی برای فصل آینده است.