به گزارش "ورزش سه"، نویر پس از حذف تیم ملی آلمان از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر راهی تعطیلات شد و در حالی که مشغول اسکی بود روی یک حادثه به‌شدت مصدوم شد و پایش را به تیغ جراحان سپرد. 

این مصدومیت به حدی جدی و شدید بود که باعث شد این بازیکن نزدیک به یک سال دور از میادین باشد و چند هفته قبل بود که بار دیگر فرصت بازگشت را پیدا کرد و حالا باز هم به دروازه‌بان شماره یک بایرن تبدیل شده است. 

نویر در گفت‌وگو با TZ در پاسخ به سوالی که آیا در بستر بیماری تصور چنین بازگشت موفقی را داشت یا خیر اظهار داشت: «تصور کردن چنین چیزی در آن زمان واقعا دشوار بود اما واقعیت این است که حتی همان زمان هم چنین اتفاقی را در ذهنم داشتم، به آن به چشم یک هدف نگاه می‌کردم و ایمان داشتم. 

1972553

در چند هفته و چند ماه پس از آن بود که با تمام توانم تلاش کردم و حمایتی باورنکردنی از سوی مردم بسیاری گرفتم. من از این بابت واقعا سپاس‌گزار هستم. وقتی امروز در دروازه می‌ایستم، این مردم می‌توانند بازگشتم به عنوان شماره یک را تا حدی به عنوان یک پیروزی شخصی ببینند. 

در مجموع امسال من را بیشتر از هر سال دیگری شکل داد. سال بسیار سخت و پر فشاری بود. حالا که به گذشته نگاه می‌کنم واقعا به‌خاطر بسیاری از اتفاقات سپاسگزار هستم.»