به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در دیداری خارج از خانه به مصاف لوتون تاون رفت. آبی‌ها در نیمه اول با دو گل جلو افتادند و در نیمه دوم نیز موفق شدند اختلاف را به ۳ گل برسانند.

با این حال دو گل میزبان در دقایق پایانی چلسی را در آستانه یک ناکامی دیگر قرار داد. با اینکه موفق شدند ۳ امتیاز بازی را به‌دست بیاورند اما تیاگو سیلوا پس از پایان بازی هم از شرایط تیم و وضعیت پیش‌آمده کلافه بود.

1972979

مدافع برزیلی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و بازی خوبی را پشت سر گذاشت،‌ اما دو گلی که چلسی روی اشتباه در دفاع تیمی خورد باعث ناراحتی این بازیکن شد.

پس از پایان بازی در حالی که بقیه بازیکنان در حال شادی هستند او سر تکان می‌دهند و ناراحت در میانه میدان ایستاده است. زمانی که دوربین به او نزدیک می‌شود از فیلمبردار می‌خواهد که کنار برود و از جای دیگری فیلم بگیرد.

1972980

مائوریسیو پوچتینو در صحبت‌هایش پس از پایان بازی درباره این واکنش سیلوا گفت:«تیاگو همیشه این گونه است. همیشه ناله می‌کند و نکات منفی را می‌بیند. ولی این خوب است. او ۳۹ ساله است و همچنان مانند یک بازیکن ۲۰ ساله بازی می‌کند. این شگفت‌انگیز است. فعلا سه امتیاز مهم است اما اینکه نکات منفی را می‌بیند و به بقیه توضیح می‌دهد باعث می‌شود تیم پیشرفت کند. او تجربیاتش را به تیم می‌آورد و کمک بسیاری به ما می‌کند.»