به گزارش "ورزش سه"، استقلال کار تقویت خود در زمستان را با خرید رافائل سیلوا آغاز کرده است. آبی پوشان که با بحران عجیبی در خط دفاعی روبرو شده بودند، حالا دست روی مدافع سابق خود گذاشته و با این بازیکن به توافق دست یافته‌اند.

در شرایطی که علی خطیر در پایان دیدار برابر پیکان اعلام کرد که این باشگاه در حال مذاکره با رافائل سیلوا است، اما دقایقی بعد، جواد نکونام از تمام شدن کار پیوستن این بازیکن به استقلال خبر داده و باید ظرف روزهای آینده شاهد حضور این بازیکن در تهران باشیم.

1890690

نکونام در نشست خبری پس از بازی درخصوص جذب سیلوا گفت: سیلوا مدافعی است که از اول فصل او را می‌خواستیم، ولی به دلیل مشکلاتی که داشت استقلال را ترک کرد. مدیریت باشگاه با او به توافق رسیده و خودم خواستم که برگردد و فکر کنم این اتفاق در یکی دو روز آینده بیفتد. فعلا به ایران نمی‌آید، مشکلاتی در اصلاح قراردادش وجود داشت که کار ممکن است کمی طول بکشد ولی در یکی دو روز آینده حل خواهد شد.

لازم به ذکر است که سیلوا در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم و با نظر فرهاد مجیدی به استقلال پیوست و توانست با آبی پوشان به قهرمانی دست یابد. این بازیکن فصل قبل نیز برای آبی‌ها به میدان رفت ولی به دلیل عدم دریافت مطالباتش، در پایان لیگ قبل قراردادش را فسخ کرد و به کشورش بازگشت. از آن زمان تاکنون، او برای هیچ تیمی به میدان نرفته است.