به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از مصدومیت شدید رباط صلیبی تیبو کورتوا اقدام به خرید قرضی کپا کرد. او از چلسی به رئال پیوست تا باشگاه مادریدی دو گلر آماده در اختیار داشته باشد و خیلی سریع نیز رقابت بین کپا و لونین شروع شد. 

کپا از بازی برابر سلتاویگو تبدیل به گلر ثابت رئال شد و او در 15 بازی از 24 بازی فصل رئال درون دروازه ایستاده است. یازده بازی در لالیگا و چهار بازی در لیگ قهرمانان. مصدومیت چند هفته ای کپا اما لونین را به درون دروازه برگرداند و بعد از آن گلر اوکراینی توانست با درخشش خود کار آنچلوتی برای انتخاب گلر اصلی را دشوار کند.

1973276

در هفته‌های اخیر لونین بیشتر از کپا به میدان رفته ولی حضور کپا برابر آلاوس (آخرین بازی سال) باعث شد تا مشخص نباشد که بالاخره تصمیم نهایی کارلتو برای دروازه چیست.

1973275

طبق گزارش آاس، روز چهارشنبه و در بازی برابر مایورکا این ابهام بزرگ برطرف خواهد شد و هر گلری در این بازی فیکس شود، تا انتهای فصل ثابت بازی خواهد کرد. مربی ایتالیایی اخیرا گفت که دو گلر آماده در اختیار دارد ولی اعتقادی به سیستم چرخشی در پس دروازه بانی ندارد، بنابراین تا سه روز دیگر یک تصمیم قطعی گرفته خواهد شد.