به گزارش ورزش سه، گل‌گهر سیرجان توانسته در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کند و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد. در یکی از بازی های مهم لیگ، گل‌گهر سیرجان توانسته بود ترمز استقلال جواد نکونام را بکشد و سپاهان را نیز شکست بدهد. سعید سحرخیزان در رابطه این بازی و برد مقابل سپاهان به خبرنگار ما گفت: ما در هفته های اخیر بازی های پرفشاری داشتیم و در مسابقه مقابل استقلال هم مستحق برد بودیم اما بازی مساوی شد و فرصت کوتاهی برای ریکاوری و آماده شدن برای بازی با سپاهان داشتیم که نهایت استفاده را از این فرصت کردیم و به این باور رسیدیم که می توانیم این تیم را شکست دهیم. خداراشکر که برنده بازی بودیم.

مهاجم گل گهر که در بازی با سپاهان هم پاس گل داد و هم باعث اخراج بازیکن حریف شد. او در مورد تاثیرگذاری‌اش توضیح داد: خدا را شکر در این بازی مهم پاس گل دادم و به نظرم اخراج درست بود و کارشناسان داوری باید نظرشان را بگویند ولی به نظرم درست بود چون در هر دو صحنه توپ را نزد پایم را زد.

این بازیکن جوان در رابطه با آخرین بازی نیم فصل مقابل ذوب آهن گفت:در لیگ برتر بازی راحت وجود ندارد و این تیم بسیار خوب بازی می‌کند. امیدوارم بتوانیم مثل بازی گذشته خوب بازی کنیم و سه امتیاز را به هواداران هدیه بدهیم.

مهاجم مستعد سیرجانی‌ها در رابطه با دعوت شدنش به تیم ملی و امیدواری‌اش برای حضور در اردوهای بعدی گفت: از کادر فنی تیم ملی کمال تشکر را دارم که به جوانان اعتماد می‌کنند و نگاهی هم به من داشتند. طبیعیتا تمام تلاش خودم را می‌کنم تا در اردو های بعدی نیز بتوانم حضور داشته باشم. آرزوی هر بازیکنی است برای تیم ملی کشورش بازی کند و من هم قطعا آرزوی بازی کردن برای تیم ملی کشورم را دارم.