به گزارش "ورزش سه"، قرارداد گنابری با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان 2023 به پایان خواهد رسید و گفته می‌شود که این بازیکن هنوز هیچ تصمیمی برای تمدید قراردادش با این باشگاه نگرفته است. 
این بازیکن در هر چهار فصل حضورش در ورزشگاه آلیانس آرنا موفق شده جام قهرمانی بوندسلیگا را با بایرن بالای سر ببرد و همچنین قعرمانی در لیگ قهرمانان را نیز با آنها تجربه کرد. 
با این حال شایعات بسیاری درباره تصمیم و تمایل این بازیکن سابق آرسنال برای جدایی از بایرن به گوش می‌خورد و گفته می‌شود که دلیل اصلی این موضوع تمایل این بازیکن برای بازی در پست مهاجم نوک است که فرصت آن را در ترکیب بایرن نخواهد داشت. 

 


حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، در پاسخ به سوالی درباره تمایل این بازیکن به ترک این باشگاه گفت:« او بازیکنی است که ارزش زیادی برای ما دارد، هواداران دوستش دارند و ما دوست داریم او را در این باشگاه در کنار خودمان داشته باشیم. امیدواریم که او اینجا در کنار ما بماند.»
با این حال بسیاری از منابع خبری آلمانی و انگلیسی مدعی شده‌اند که این بازیکن ممکن است بار دیگر به شمال لندن برگشته و باز هم در فصل آینده با پیراهن آرسنال به میدان برود. 
هرچند تردید درباره جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن و شایعاتی که درباره پیوستن او به بارسا وجود دارد ممکن است باعث شود که گنابری نیز درباره قدم بعدی خود کمی صبر کرده و فرصت دیگری به بایرن برای حضور در این تیم تا پایان مهلت قراردادش بدهد. هرچند شاید مدیران بایرن حاضر نباشند ریسک جدا شدن او به عنوان بازیکن آزاد را بپذیرند.