به گزارش ورزش سه، پیش از برگزاری دیدار هفته پانزدهم میان دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان، ساکت الهامی سرمربی مس در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: قبل از مصاحبه می‌خواهم درباره سوئتفاهمی که در جلسه قبلی بود را بر طرف کنیم. شما خودتان دیدید نه بحث بی‌ادبی، نه بحث توهین و نه بی‌ادبی به مردم خوب رفسنجان نبوده و به شما اصحاب رسانه توهین نکردم، نمی‌کنم و نخواهم کرد. همه ساکت الهامی می‌شناسند می‌دانند که آنقدر شجاعت دارم که عذرخواهی کنم. همیشه این مردم برای من عزیز است. شماها تک به تک عزیز هستید. می‌دانم چه روزهای سخت را می‌گذرانید و در چه روزهایی کنارمان بودید. من جملاتی که به کار بردم اصلا منظورم شما بچه‌های رفسنجان، اصحاب رسانه و مردم خوب رفسنجان نبود. می‌دانید منظورم چه کسانی بودند و اگر سوئتفاهم شده معذرت می‌خواهم.

ویدئو: 320937

او ادامه داد: اول از همه به تیم پرسپولیس خوش آمد می‌گویم. پرسپولیس در بهترین شرایط خود قرار دارد و ما هم در شرایطی هستیم که می‌خواهیم جبران مافات کنیم. در شرایطی که پیشروی ما هست باید هوادارانمان را خوشحال کنیم. قول می‌دهم که بازی باکیفیت و تاکتیکی خواهد بود. برای هر دو تیم سخت خواهد بود ولی با احترامی که برای پرسپولیس است، مجبور هستیم دل هواداران را به دست بیاوریم. این دلیل نیست که پرسپولیس تیم ضعیفی است، پرسپولیس تیم بسیار خوب و کادرفنی بسیار مجرب، باکلاس و فنی دارد ولی ما شرایطی داریم که باید هوادارانمان را فردا راضی کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در واکنش به خطاب کردن یکی از خبرنگاران در جلسه قبلی نشست خبری به عنوان شیتیل‌بگیر گفت: من گفتم سوئتفاهم بوده است. آن خبرنگار هم برای من هم برای شما عزیز است، حتی هم شما برای من عزیزی و هم دیگر بچه‌های اینجا. اجازه بدهید سوالات فردا را بپرسید تا برای بازی فردا دست به دست هم دیگر بدهیم، تیم خوبمان را با هم از این شرایط خارج کنیم. اگر هم باز آن عزیز از من ناراحت شده، عذرخواهی می‌کنم. سوالش خوب نبود و نظرم من این بود نباید سوال انجام می‌شد. من اینجا هم می‌گویم منظورم نه شما، نه اصحاب رسانه نه مردم خوب رفسنجان نبوده، نیستند و نخواهند بود.

او درباره تیم ملی ایران پاسخ داد: پیش بینی می‌کردم اما اگر بخواهم دلی صحبت کنم، آرزوی موفقیت دارم چون تیم و مربی خوبی دارم. آرزویمان این بوده که تیم ملی با مربی ایرانی موفقیت شود. چون نتایج را باید خود کادرفنی جواب بدهند من در جایگاهی نیستم درباره نفرات جواب بدهم اما اگر خود تیممان بود، سلیقه هست. راجع به تیم خودم می‌گویم نظرم این است که اگر بهتر نتیجه می‌گرفتیم، می‌شد یک یا دو نفر از مس در تیم‌ملی حضور داشته باشند اما باید به لیست احترام بگذاریم و حمایت کنیم تا در این شرایط وضع فوتبال، فوتبال روبه جلو و روبه رشد باشد.

سرمربی مس رفسنجان درباره بسته‌بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بیان کرد: الان زمان صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست. مشکلات وجود دارد و می‌توانیم هفت ساعت صحبت کنیم. مشکلات هست و شما بهتر از من می‌دانید. از گذشته این مشکلات به وجود آمده و رسیده اینجا و اضافه هم شده است. شرایط ما شرایطی است که برای بازی فردا هیچ دلیلی نداریم که بازی خوبی انجام ندهیم. انشالله در شرایط خاص یک کنفرانس خوب برگزار کنیم تا فوتبال شهرمان به جایگاه واقعی خود نزدیک شود. می‌دانم برای بازی فردا بازیکنان باشرف و باغیرت داریم و مطمئنا شاهد یک بازی خوب از جانب دو تیم خواهیم بود. کسانی که بازی را می‌بینند، چه از استادیوم، چه از رسانه و چه از تلویزیون مانند پسر من، می‌توانند از بازی لذت ببرند.
او درباره مصدومان و محرومان مس رفسنجان بیان کرد: مصدوم داریم و محروم‌شده هم داریم. هیچکس از علی عدنان خبر ندارد و هیچکس نه من و نه مدیریت نمی‌داند. ما بالای سه، چهار نفر مصدوم داریم. کسانی که بازی می‌کنند، قطعا لایق بازی‌کردن هستند تا به ما کمک کنند. من خواهشم از هوادارانمان این است که می‌دانم شاید از نتایجمان راضی نباشند ولی می‌خواهم فردا ما را با کیفیت فوتبالمان بسنجند تا از این شرایط باهم عبور کنیم، چون در این شرایط من فقط نیستم و دست به دست هم آمدیم. 
الهامی در پاسخ به این سوال که آیا هیات فوتبال رفسنجان نقشی در مشکلات مس داشته است، اظهار کرد: در جریان این موضوع نیستم، حتی شرایطش را نمی‌دانم. بعضی اوقات در کنفرانس مطبوعاتی اتفاقاتی می‌افتد. من تحت فشار هستم یا شما تحت فشار هستید و باید بدانید. من در جریان هیات فوتبال نیستم. الان اگر من حرفی زدم، هیأت فوتبال مقصر است؟ خواهش می‌کنم کاری کنید که به هم کمک کنیم. امروز هم خودم آمدم تا شاید آن اتفاقات افتاده باشد، دلخوری بوجود شود و فردا تیمی که حقش است برنده شود.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان مس رفسنجان به او اولتیماتوم داده‌اند، گفت: اولتیماتوم نمی‌دانم هست یا نیست. باشگاه هر وقت بخواهد من را می‌تواند بردارد؛ چه الان، چه دبروز و چه بعد. ولی کسی به من چیزی نگفته که اگر ببازی فردا عوض می‌کنیمت. هر اتفاقی در فوتبال می‌تواند بیفتد. طبیعت فوتبال است. همان طور که شرایط برای همه مربیان دنیا وجود دارد، برای من هم وجود دارد و می‌تواند برای همه بیفتد. من در جریان هیچ اولتیماتومی نیستم.