به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لالیگا پس از تعطیلی چند روزه به مناسبت ایام کریسمس و سال نوی میلادی قرار است از فردا بار دیگر از سر گرفته شود. 

بارسلونا در اولین دیدار پس از این وقفه بامداد جمعه باید در چهارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم در ورزشگاه خانگی لاس پالماس مقابل این تیم قرار بگیرد و امیدوار است که با کسب پیروزی در این بازی بار دیگر به روند پیروزی‌های متوالی برگردد. 

لاس پالماس در این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شده و با کسب 25 امتیاز از 18 بازی در جایگاه نهم جدول رده‌بندی ایستاده است و به نظر نمی‌آید که رقیب چندان آسان و دست و پا بسته‌ای برای بارسلونا باشد و احتمالا بازی جذاب و تماشایی را برابر این تیم رقم خواهد زد. 

1973591

پیمینتا، سرمربی این تیم، بسیار به این بازی و همچنین به شاگردانش امیدوار است و حتی در اندیشه کسب سه امتیاز کامل این دیدار برابر بارسا است. 

او در فاصله چند روز تا برگزاری این دیدار در پاسخ به سوالی درباره نتیجه این بازی به خبرنگاران گفت: «من دوست دارم بارسلونا را به‌خاطر معنا و ارزشی که برای هواداران و همچنین بازیکنانم دارد شکست دهیم.»

این مربی اسپانیایی پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا را در کارنامه دارد و همچنین دوران مربیگری را هم در همین باشگاه و از آکادمی بارسا شروع کرده است.