به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز، باشگاه استقلال در اقدامی جالب میزبان سفیر عربستان بود. عبدالله بن سعود العنزی با حضور در کمپ مرحوم حجازی، با علی خطیر دیدار و گفتگو داشت و سفیر سعودی ها قول همکاری میان باشگاه های استقلال و الهلال داد و حتی پیشنهاد کرد که در صورت قهرمانی آبی پوشان، مسابقه سوپرجام ایران در خاک عربستان برگزار شود.

ساعتی پس از این اتفاق، توئیتی از سوی یکی از مسئولین سابق تیم های منتشر شد و وی نسبت به حضور سفیر عربستان در باشگاه استقلال اعتراض کرده و سوالی درباره پشت پرده این ملاقات مطرح کرد.

توئیتی که با واکنش مهدی هژبری، معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال همراه شد و او اعلام کرد که این دیدار، نقطه عطفی در دیپلماسی ورزشی بود، با واکنش مثبت هواداران استقلال و موضع گیری منفی دشمنان قسم خورده استقلال همراه شد.

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال ضمن اعلام سفر رئیس جمهور محترم و وزیر امور خارجه به عربستان، صحبت های آنان مبنی بر وحدت و همدلی کشورهای منطقه را تکرار کرد و اظهارنظرهای سخیف از سوی برخی افراد را خطرناک دانست.

هژبری در پایان از وزارت اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت امور خارجه و دادستان محترم تهران خواست تا نسبت به چنین اظهارنظرهای وحدت شکن و کینه توزانه ورود کنند.