به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند وقتی در سال ۲۰۲۲ به منچسترسیتی پیوست، نگران سبک بازی منچستر سیتی بود، زیرا احساس می‌کرد که توانایی‌های لازم برای پیوستن به این تیم را ندارد.

هالند پس از دو فصل در سیتی عملکرد شگفت‌انگیزی را به نمایش گذاشته و نشان داده است که می‌تواند هر چالشی را با موفقیت بگذراند. با این حال رودری فاش کرده که هالند پس از پیوستن به سیتی اضطراب و استرس زیادی داشته است.

رودری در این مورد گفت: «همه او را می‌شناسند و می‌دانند که سبک بازی او پس از آمدن به سیتی تغییر کرده است. پس از اینکه او به اینجا آمد، در دیدارهای ابتدایی‌مان متوجه شدم که او مضطرب است.

1973896

او می‌دانست که ما تیم متفاوتی هستیم، با کار با توپ زیاد، می‌دانست که قرار نیست مانند قبل توپ داشته باشد و فقط باید منتظر لحظه‌ای باشد که گلزنی کند. اینها چیزهایی هستند که او باید خود را با آنها منطبق می‌کرد و یاد می‌گرفت. او استرس داشت و می‌ترسید که نتواند این کار را انجام دهد. اما دیدیم که توانست و در اینجا موفق بود. حالا من او را بسیار مثبت‌تر می‌بینم.

فراموش نکنیم که او پسری ۲۲ یا ۲۳ ساله با نگرانی‌های خاص سنش است. او مثل همه ماست. او روز را با خنده و شوخی می‌گذراند، اما نه با آن شخصیت جدی و خشک که به نظر می‌رسد. او بسیار مهربان است، رفتارش بسیار دوستانه است، او در مورد همه چیز صحبت می‌کند، به نظر من او یک شخصیت پرشور و جذاب دارد. او مرا به یاد کریستیانو رونالدو و لیونل مسی می‌اندازد.»