به گزارش "ورزش سه"، لیست تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا توسط امیر قلعه‌نویی دیروز اعلام شد و در لیست 27 نفره تیم ملی، بیشترین سهم را سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ برتر دارد. امیر قلعه‌نویی شش بازیکن را از طلایی‌پوشان دعوت کرده و سپاهانی‌ها از مجموع سرخابی‌ها که سه بازیکن از پرسپولیس و 2 بازیکن از استقلال باشد هم بیشتر هستند.

این شش نفر از جمله رضا اسدی، رامین رضاییان، پیام نیازمند، آریا یوسفی، شهریار مغانلو و محمدجواد حسین‌نژاد خواهند بود که انتظار می‌رود، در میان این 6 نفر رامین رضاییان جایگاه ثابتی در داخل ترکیب تیم ملی داشته باشد.

در این میان، پیام نیازمند در دوره قبلی نیز توسط کی‌روش دعوت شده و در 2015 هم سپاهان تنها دو نماینده در جمع ملی پوشان داشت که این دو نفر وریا غفوری و احسان حاج‌صفی بودند. البته حضور شش نماینده در لیست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا هرگز چیز عجیبی نیست چرا که قبل‌تر در سال 2011 هم افشین قطبی از سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، جلال حسینی، هادی عقیلی، احسان حاج‌صفی و محسن بنگر برای مقاوم‌سازی خط دفاعی دعوت کرد و حال این کار را قلعه‌نویی انجام داده است.

لازم به ذکر است حالا در تاریخ تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا تعداد نمایندگان سپاهان به عدد شانزده می‌رسد که از دوره 2007 در جمع ملی پوشان حضور دارند.