به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، برایتون خارج از خانه به مصاف وستهم رفت و در شرایطی که می توانست با یک پیروزی یک پله در جدول صعود کند و جای وستهم را بگیرد، در یک بازی نه چندان جذاب و بدون گل به تساوی 0-0 راضی شد.

بازی در ابتدا با یک بررسی VAR آغاز شد که نوید یک بازی پرهیجان را می‌داد. در دقیقه دوم یک ضربه آزاد روی خطا روی بیلی گیلمور اعلام شد که داور با مشورت همکارانش در اتاق VAR آن را برای برایتون تایید کرد که نهایتا به بیرون رفت.

اما بعد از این صحنه دو تیم بدون انگیزی چندانی در خط حمله بازی را در میانه‌های میدان نگه داشتند و به ندرت موقعیتی جدی روی دروازه‌های یکدیگر خلق می‌کردند.

1974340

در دقیقه 27 و در جدی‌ترین موقعیت مسابقه توماس سوچک در محوطه برایتون جارد بوون را پیدا کرد که این بازیکن موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان را به اوت فرستاد و با اینکه داور پرچم زده بود، اگر گل به ثمر می‌رسید در موقعیتی سالم زده شده بود و VAR آن را اصلاح می‌کرد.

1974339

در دقیقه 35 یک موقعیت مناسب برای برایتون به دست آمد که آرئولا ضربه سر دنی ولبک را با نوک انگشتانش به بیرون فرستاد.

در آخرین دقایق نیمه اول هم جیمز میلنر روی یک ضدحمله بن رحمه را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم ضربه خود را از موقعیتی مناسب در محوطه برایتون به بیرون فرستاد.

1974341

در نیمه دوم و در دقیقه 54 یک صحنه مشکوک به خطای هند پنالتی در محوطه وستهم رخ داد که بعد از بررسی صحنه داور آن را خطا تشخیص نداد و رای به ادامه بازی داد.

در دقیقه 60 بوناونتو از سمت چپ محوطه پاسی را برای ژوائو پدرو فراهم کرد که این بازیکن یک شوت بسیار محکم را از فاصله نزدیک به جایی که آرئولا حضور داشت فرستاد.

1974342

در ادامه برایتون توسط سوچک و بن رحمه موقعیت‌های دیگری را هم خلق کرد که به اندازه کافی جدی نبودند و با بی‌دقتی بازیکنان به ثمر ننشستند.

در دقیقه 89 پاسکال گروس، هافبک برایتون می‌توانست یک گل بسیار ارزشمند دقایق پایانی را به ثمر برساند و ورزشگاه را ساکت کند که باز هم آرئولا مانع شد.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید و  و وستهم با 34 امتیاز و برایتون با 31 امتیاز به ترتیب ششم و هفتم جدول لیگ برتر قرار دارند.

1974338