به گزارش "ورزش سه"، سید مجید حسینی مثل حالا که در اردوی تیم ملی ایران حضور دارد، در فیفادی قبلی هم یکی از بازیکنان دعوت شده از سوی امیر قلعه‌نویی بود، اما فرصتی برای بازی دست نیاورد و در دو دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان کار را از روی نیمکت دنبال کرد، اما او بعد از عملکرد موثری در کایسری اسپور می‌خواهد در جام ملت‌های آسیا نیز شرایط متفاوتی را در تیم ملی تجربه کند.

این مدافع که در هفته‌های ابتدایی فصل به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست به میدان برود، در 9 مسابقه اخیر کایسری اسپور در سوپر لیگ ترکیه همواره در ترکیب قرار گرفته که عملکردش در ثبت 6 پیروزی و یک تساوی در این مدت برای تیمش غیرقابل انکار بوده و توانسته یکی از بهترین‌ها باشد.

1974368

در شرایطی که علی کریمی، هم‌باشگاهی او یکی از غایبان شاخص در فهرست تیم ملی به شمار می‌رود، مجید حسینی توانست خودش را به لیست نهایی برساند و حالا با توجه به شرایط خوبی که دارد، امیدوار است در جام ملت‌های آسیا به ترکیب برسد و امیر قلعه‌نویی از او در کنار شجاع خلیل‌زاده یا محمدحسین کنعانی‌زادگان بهره ببرد.

مجید حسینی که دیروز در پک در کنار دیگر بازیکنان تمرین سبکی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام داد، در 9 حضور ثابت اخیرش در کایسری اسپور فقط دو باخت را تجربه کرده که البته در هر دو مسابقه نمره خوبی گرفته بود.