به گزارش "ورزش سه"، رئال سوسیداد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لالیگا روبروی آلاوس قرار گرفت و دو تیم در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند. 

کوبو که پس از ترک رئال مادرید حالا به ستاره درخشان سوسیداد تبدیل شده و عملکرد خوبش در این تیم توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد را جلب کرده است در بازی شب گذشته هم در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت. 

با این حال به نظر می‌رسد که این بازیکن به شدت از تکل‌های خشن و خطاهای متعددی که از سوی حریفان رویش انجام می‌شود ناراحت و ناراضی است و معتقد است که باید فکری به حال این وضعیت کرد. 

1936679

این ستاره ژاپنی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با  DAZN اظهار داشت: «تیم داوری باید از بازیکنانی مثل من که باعث می‌شوند مردم از فوتبال لذت بیشتری ببرند مراقبت کنند. هر کسی هر کاری که در توانش باشد برای کسب پیروزی انجام می‌دهد اما شرایط به این صورت بسیار سخت است. 

بازیکنانی هستند که به من آسیب می‌زنند و من فکر می‌کنم باید کمی بیشتر برای مراقبت از من اقدام کرد. نه فقط من، بلکه همه بازیکنانی که چنین حرکات ظریف و جذابی در زمین دارند باید مورد محافظت قرار بگیرند.»