به گزارش "ورزش‌سه"، در حال حاضر گل‌گهر با ٢٢ امتیاز رتبه هفتم را در جدول در اختیار دارد و ذوب‌آهن هم با ٢۴ امتیاز در رتبه ششم قرار دارد.  هر دو تیم این شانس را دارند که در صورت پیروزی جای ملوان را در رتبه پنجم در پایان نیم فصل بگیرند.
با گزارش زنده این مسابقه همراه "ورزش‌سه"، باشید.


تقویم چهارشنبه 13 دی ماه
بولت ذوب آهنذوب‌آهن اصفهان – گل گهر سیرجان بولت استقلال؛ ورزشگاه فولادشهر؛ تعداد تماشاگر؟ 
سوتداوران: علی صفایی، محسن حکیم، علی سیفی. داور چهارم: محمدرضا تارخ ناظر داوری: ابوطالب ناظریان


ذوب آهن ترکیب ذوب‌آهن 
پارسا جعفری، سیدمحمد قریشی، نادر محمدی، شایان مصلح، امیرحسین رنگرز جدی، مهرداد رضایی، فردین یوسفی، پوریا آریاکیا محمدحسین اسلامی، مجید علیاری، محمدجواد محمدی
سرمربی: محمد ربیعی


گل گهر ترکیب گل‌گهر 
محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، علیرضا آرتا، بهنام برزای، حمید بوحمدان، احمدرضا زنده‌روح، علی‌اصغر عاشوری، علیرضا کوشکی، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس مورالس.
سرمربی: مارینوس اوزونیدیس


حواشی:
بولت پرسپولیسهواداران سیرجانی با دو دستگاه اتوبوس راهی اصفهان شدند تا از نزدیک در آخرین مسابقه نیم فصل اول حامی تیم محبوبشان باشند.
بولت پرسپولیسگل گهر در این مسابقه علی علیزاده را به دلیل محرومیت و سامان فلاح را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار ندارد.
بولت پرسپولیسدر تیم ذوب آهن هم حبیب فر عباسی به دلیل مصدومیت شانس حضور در مسابقه را پیدا نکرده و پارسا جعفری به مانند برخی دیگر از مسابقات نیم فصل اول در چهارچوب دروازه ذوب آهن قرار گرفته است.