به گزارش "ورزش سه"، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل پرسپولیس، ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نفرات مصدوم یا محروم مس اینگونه پاسخ داد: ”از علی عدنان هیچ‌کس اطلاعی ندارد؛ نه کادر فنی و نه مدیریت باشگاه، اطلاعی ندارد که علی عدنان کجاست!”

علی عدنان کاظم، بازیکن سابق باشگاه اودینزه ایتالیا، در ابتدای این فصل ایران را به عنوان ششمین کشور خارجی خود برای ادامه فوتبال انتخاب کرد و به عضویت مس رفسنجان درآمد. وی که تا پیش از ديدار مقابل استقلال خوزستان، جزء نفراتی بود كه در هر ١٣ مسابقه لیگ برای مس در زمین حضور یافت. وی پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان، ایران را ترک کرد به گونه‌ای که ساکت الهامی در کنفرانس مطبوعاتی از سرنوشت وی ابراز بی‌اطلاعی کرد.

1974462

کاپیتان دوم تیم‌ملی عراق که این روزها در ابوظبی به همراه تیم‌ملی کشورش به سر می‌برد و خود را برای جام‌ ملت‌های آسیا آماده می‌کند؛ مشکلات خانوادگی را دلیل ترک فوری ایران اعلام کرد.

علی عدنان این روز‌ها تمام تمرکز و‌ توان خود را برای حضور در سومین جام‌ملت‌ها به همراه تیم ملی کشورش گذاشته است. وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر چگونگی سرنوشتش در باشگاه مس رفسنجان، همه امور را به مذاکره باشگاه با مدیربرنامه‌هایش‌ محول ساخت.

باید منتظر ماند و‌ دید که سرانجام‌ همکاری این ستاره فوتبال عراق با نارنجی‌پوشان رفسنجان به کجا خواهد رسید.