به گزارش "ورزش سه"، سامان فلاح که این روزها در اردوی تیم ملی حضور دارد و برای بازی کردن در جام ملت‌های آسیا تلاش می‌کند، ماه‌های سختی را در سال جاری سپری کرد. او در آخرین روزهای 1401 در حالی که در اولین لیست امیر قلعه‌نویی برای اردوی تیم ملی قرار داشت، در سانحه تصادف به شدت آسیب دید.

یکی از اولین افرادی که بعد از تصادف با سامان فلاح ارتباط برقرار کرد و به او امید داد، امیر قلعه‌نویی بود. سرمربی تیم ملی در آن روزها به فلاح روحیه داد که خیلی زود برگردد. قلعه‌نویی در آن مقطع به فلاح قول داده بود که اگر با تلاش زیاد بتواند به فوتبال برگردد و شرایط خوبش را ادامه بدهد ، این بازیکن دهه هشتادی را به جام ملت‌ها می‌برد.

حالا در لیست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا فلاح هم حضور دارد که نشان می‌دهد قلعه‌نویی به وعده خودش عمل کرده است. سامان فلاح با عبور از روزهای سخت در هفته‌های گذشته در ترکیب گل‌گهر عملکرد خوبی داشت و با توجه به شناخت قبلی قلعه‌نویی از او حالا در لیست جام ملت‌ها قرار گرفته است.

مدافع جوان گل‌گهر این روزها همراه سایر اعضای تیم ملی در کیش بسر می‌برد و در تلاش است تا بتواند نظر قلعه‌نویی را به خوبی جلب کند و جواب اعتماد سرمربی تیم ملی را بدهد. او امید زیادی دارد تا بتواند در جام ملت‌ها پیراهن ایران را بپوشد و توانایی های فنی خود را بار دیگر به رخ بکشد.