به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان روز گذشته در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته پانزدهم موفق شد نساجی را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد. این برد برای فولادی‌ها اهمیت زیادی داشت، چراکه به واسطه آن از پایین جدول از نظر امتیازی جدا شدند و حالا با خیال آسوده‌تری کار خود را جلو می‌برند.

فولادی‌ها که در هفته گذشته مقابل پیکان دیگر همسایه خود در جدول شکست نخوردند و یک امتیاز دشت کردند، برای برد خانگی مقابل نساجی یکی از رقبای شان در پایین جدول برنامه‌ریزی کردند و با همدلی و اتحاد به آنچه دنبالش بودند، دست یافتند.

1974801

قرمزپوشان اهوازی با گذشت به شرایط فنی مناسبی رسیده‌اند و در 4 بازی اخیر خود هیچ شکستی را تجربه نکرده‌اند. آنها از این مسابقات 6 امتیاز کسب کرده‌اند.

به واسطه همین اتفاقات فولادی‌ها در پایان مسابقه دیروز به شادی و هلهله پرداختند و در ورزشگاه فولاد آره‌نا همراه با هواداران خودی جشنی کوچک را برگزار کردند. خوشحالی بازیکنان همراه با هواداران فضای شادی را در ورزشگاه مدرن فولاد ایجاد کرد و طبیعی است که 15 امتیازی شدن در جدول رده‌بندی و بالا آمدن تا رده یازدهم این شادی خاص را نیز می‌طلبد.

1974802

بهرام رضاییان مدیرعامل تازه‌وارد فولاد هم در این جشن حضور داشت و در کنار اعضای تیم خوشحالی خود را پنهان نکرد. مدیر نام آشنایی که طی چند روز گذشته که راهبری فولاد برعهده گرفته، شرایط  خوبی برای اعضای تیم ایجاد کرده و با حضور او این تیم توانسته از دو بازی گذشته 4 امتیاز به دست بیاورد.

1974803

این اتفاقات خوب سبب شده تا هواداران فولاد به آینده تیم خود امیدوارتر شوند؛ آنها اگرچه انتقادهایی در گذشته به شرایط تیم داشتند، حالا بیشتر از قبل از قهرمان سابق لیگ برتر حمایت می‌کنند و برای کسب موفقیت‌های بیشتر در نیم فصل دوم به پشتیبانی از مارتینز و شاگردانش می‌پردازند.