به گزارش "ورزش سه"، علی‌قلی‌زاده پس از مدت‌ها دوری از تیم ملی در لحظات آخر در لیست نهایی قرار گرفت و فرصت دارد تا در یکی از مهم‌ترین رویدادهای فوتبال ایران به میدان برود.

آخرین حضور قلی‌زاده برای تیم ملی به بازی دوستانه مقابل روسیه برمی‌گردد و پس از آن مصدومیت مانع حضور او در تیم ملی شد اما امیر قلعه‌نویی در لیست نهایی تیم ملی نام او را قرار داد تا نشان دهد اعتقاد ویژه‌ای به فوتبال او دارد و روی تکنیک و قدرت هجومی این بازیکن حساب کرده است.

علی قلی‌زاده در آخرین تمرین تیم ملی به همراه دیگر ملی‌پوشان به کارهای تاکتیکی و مرور تمرینات پرداخت و همچنین طبق عادت همیشگی حرکات تکنیکی با توپ را هم در این تمرین به نمایش گذاشت.

1974852

با حضور قلی‌زاده، محبی، ترابی، قایدی و جهانبخش ایران در پست وینگر یکی از قدرتمندترین و تکنیکی‌ترین تیم‌های حاضر در جام است که می‌تواند با پتانسیل بالایی که در این پست دارد تیم‌های حاضر در جام را به چالش بکشد.

قلی‌زاده در حال حاضر از آمادگی 100درصد برای حضور در جام ملت‌ها بهره‌مند نیست اما با انگیزه‌ای که دارد و اعتقاد ویژه کادرفنی به او فرصت این را دارد تا روزهای باقی‌مانده به جام ملت‌ها در شرایط ایده‌آل قرار بگیرد.