به گزارش "ورزش سه"، فضای صمیمانه در تمرینات تیم ملی فوتبال کاملا مشاهده می‌شود و ارتباط نزدیکی بین مربیان و بازیکنان وجود دارد که آندرانیک تیموریان و علیرضا جهانبخش هم خالص یکی از صحنه‌ها در تمرین شب گذشته در ورزشگاه کیش بودند.

آندرانیک تیموریان و علیرضا جهانبخش در شرایطی با یکدیگر گفت‌وگوی خصوصی داشتند که این مربی و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس را دارند و دوران متفاوتی را نسبت بهم در این کشور سپری کردند.

1975099

آندو در دوران جوانی درخشش قابل توجهی در بولتون انگلیس داشت و موفق به گلزنی در پریمیر لیگ شد و پس از آن هم تجربه بازی به همراه فولام را در لیگ جزیره به دست آورد و علیرضا جهانبخش هم در سه فصل حضور در برایتون انگلیس، دوران سختی را زیر نظر گراهام پاتر داشت و دوری از ترکیب در بسیاری از مسابقات کاری کرد تا نتواند نمایش مورد انتظارش را ارائه کند.

جهانبخش که آخرین بازی خود را در دیدار مرحله نخست مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ کنگ انجام داد و پس از آن دیگر در مسابقات ملی و باشگاهی به میدان نرفته، حالا به شرایط خوب جسمانی رسیده و در تمرین تیم ملی پرتلاش ظاهر شد تا سومین بار در جام ملت‌های آسیا شرکت کند.