به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی که در تعطیلات لیگ برتر چند روزی به جزیره کیش سفر کرده، در روزهای گذشته کنار تیم ملی بود. همزمان با سفر دقیقی به کیش اردوی ملی پوشان ایران هم در این جزیره برگزار شد و او در تمرینات تیم ملی حضور یافت.

سرمربی موفق و جوان فوتبال ایران که در لیگ بیست و سوم با شمس‌آذر قزوین نتایج خوبی به دست آورده، ارتباط نزدیکی با امیر قلعه‌نویی دارد و در جریان بازی دوستانه دیروز با بورکینافاسو نیز از کنار زمین نظاره‌گر عملکرد تیم ملی شد.

دقیقی علاوه بر اینکه در تمرینات روزهای گذشته نکات مدنظرش درباره تیم ملی را به کادرفنی ارائه کرد، در بازی دیروز در کنار هومن افاضلی مشاور فنی قلعه‌نویی نشست و با این مربی باتجربه به گفت‌وگو پرداخت.

1975410

سرمربی شمس‌آذر بعد از پایان بازی دیروز نیز مورد تمجید قلعه‌نویی قرار گرفت. سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: «از کانون مربیان و آقای ذوالفقارنسب با پویشی که شکل دادند و حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم. آقای سعید دقیقی چند روز اینجا بودند و از نقطه نظرشان استفاده کردیم.»

بی‌شک حمایت سعید دقیقی که در نیم فصل اول لیگ برتر با شمس‌آذر قزوین نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده، اتفاق ویژه‌ای است که در مسیر رسیدن به جام ملت‌های آسیا رخ داده است.