به گزارش "ورزش سه"، میلان این هفته یک پیروزی دراماتیک و فوق‌العاده را مقابل لاتزیو کسب کرد تا به جایگاه خود در صدر جدول بازگردد. تیم استفانو پیولی در حال حاضر دو امتیاز بیشتر نسبت به اینتر دارد اما با این تفاوت که رقیب همشهری یک بازی کمتر انجام داده و قرار است چهارشنبه در یک دیدار خارج از خانه به مصاف بولونیا برود.

آنتونیو کاسانو معتقد است قهرمانی احتمالی میلان در سری‌آ یک معجزه خواهد بود. ستاره سابق تیم ملی ایتالیا گفت: "اگر میلان عنوان قهرمانی را به‌دست آورد، یک معجزه خواهد بود که قابل مقایسه با لسترسیتی است. خیلی‌ها پیش بینی می‌کردند که میلان چهارم یا پنجم می‌شود، اما آنها همچنان صدر جدول هستند. پائولو مالدینی حرف درستی زد، میلان در 20 سال گذشته دو بار اسکودتو را برده است. مانند لستر نخواهد بود، اما چیزی بسیار شبیه است."

کاسانو در ادامه گفت: "با نگاهی به بازیکنان میلان، نمی‌توان تیمی را دید که بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند. کاری که استفانو پیولی انجام می‌دهد باورنکردنی است و من خوشحالم که دو باشگاهی که شایسته آن هستند برای قهرمانی می‌جنگند."

گفتنی است؛ آخرین باری که روسونری در فصل 11-2010 با سرمربیگری ماسیمیلیانو آلگری قهرمان شد، کاسانو بخشی از تیم میلان بود. البته مهاجم سابق میلان دیگر رابطه خوبی با سرمربی بیانکونری ندارد و اخیراً مدعی شد که دیگر با او صحبت نمی‌کند.