به گزارش "ورزش سه"، جدایی ارلینگ هالند از دورتموند قطعی شده و این ستاره نروژی در تابستان پیش رو این تیم را ترک خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که توافق اولیه بین این بازیکن و باشگاه منچسترسیتی حاصل شده و احتمالا او راهی اتحاد خواهد شد. هر چند که هنوز رئال مادرید نیز در کورس رقابت برای به‌خدمت گرفتن ارلینگ هالند حضور دارد.

هالند تا سال 2024 با باشگاه دورتموند قرارداد دارد اما به‌واسطه بندی که در آن وجود دارد، باشگاه‌های دیگر می‌توانند با پرداخت 75 میلیون یورو این بازیکن را به‌خدمت بگیرند. البته این تنها چالش برای تیم‌های خواهان هالند محسوب نمی‌شود چرا که دستمزد بالای این بازیکن و کمیسیون مدیر برنامه و پدر او نیز هزینه بالایی را طلب می‌کند که به نظر می‌رسد منچسترسیتی آن را به جان خریده است.

در همین راستا رسانه‌های آلمانی مدعی شده‌اند که ستاره نروژی امروز در شهر مونیخ رویت شده است. با این حال نشریه بیلد آلمان در گزارشی که پیرامون این موضوع منتشر کرده، مدعی شده که ارلینگ هالند تنها برای درمان مصدومیت خود به مونیخ سفر کرده و این مسئله هیچ ربطی به بایرن ندارد. بیلد در بخش دیگری از گزارش خود تاکید کرده که حتی باشگاه دورتموند نیز از سفر هالند به مونیخ کاملاً مطلع است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

گفتنی است؛ آینده رابرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ با ابهام روبه‌روست. از طرف دیگر پیش از این گفته می‌شد که ممکن است بایرن برای جایگزینی لواندوفسکی به سراغ جذب هالند برود اما مسئولان پرافتخارترین باشگاه آلمان بارها تاکید کرده‌اند که خواهان حفظ لواندوفسکی بوده و همچنین قادر به پرداخت هزینه‌های انتقال هالند نیستند.