به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل نساجی به پیروزی رسید و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشید. فولادی‌ها نیم فصل اول را با 15 امتیاز به پایان رساندند و وضعیت بهتری را برای خود در جدول دست و پا کردند

در چنین شرایطی مدیران باشگاه فولاد قصد دارند بر اساس نظرات ایگناسیو مارتینز برای تقویت تیم در نقل و انتقالات اقدام کنند. مارتینز در آخرین مصاحبه خود گفته بود: «کاملاً متوجهم فولاد تیم بزرگی است. این موضوع را متوجهم که فولاد در گذشته جام‌های قهرمانی برده است. ما لحظات سختی را در نیم فصل اول پشت‌سر گذاشتیم و این مسائل بستگی به سیاست باشگاه دارد. منتظریم که اتفاقات خوب در نیم فصل دوم بیفتد. این موضوع را فراموش نکنید که باشگاه مطمئناً تیم را تقویت خواهد کرد، به صورت خیلی جدی.»

به همین خاطر سرمربی اسپانیایی فولاد قبل از آنکه برای استراحت به کشورش برود و ایران را ترک کند، لیست خروجی خود را به مدیران باشگاه ارائه کرده تا در راستای فسخ قرارداد آنها اقدام شود. همچنین او نفرات موردنظرش را هم به باشگاه گفته تا جذب کنند.

بهرام رضاییان، سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد، حالا اقدامات نقل و انتقالات خود را برای این باشگاه شروع کرده است. او بر اساس لیست مارتینز برای نقل و انتقالات فولاد که احتمالا گسترده هم خواهد بود اقدام می‌کند تا بتوانند تیم خوبی را ببندند و روانه مسابقات کنند.

با این تفاسیر احتمالا طی روزهای آینده شاهد جدایی رسمی برخی بازیکنان از فولاد خواهیم بود؛ همچنین بازیکنان جدید دیگری نیز به جمع قرمزپوشان اهوازی اضافه خواهند شد.