به گزارش "ورزش سه"، ایمن یحیی، وینگر تیم فوتبال النصر، در دیدار دوستانه روز پنجشنبه تیم ملی عربستان مقابل لبنان که با نتیجه 1-0 به سود سبزپوشان عربستان به پایان رسید، مصدوم شد.

روزنامه الریاضیه امروز اعلام کرد که ایمن یحیی از پارگی رباط مچ پا رنج می‌برد و نیاز به یک دوره درمانی دارد که تا قبل از جام ملت‌های آسیا که از جمعه آینده در قطر آغاز می‌شود، فرصتی برای پشت سر گذاشتن این دوره ندارد.

این در حالی است که روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی عربستان، نام ایمن یحیی را در فهرست نهایی تیم عربستان برای جام ملت‌های آسیا که متشکل از 26 بازیکن است، قرار داده بود و او در حال حاضر همراه با این تیم در دوحه حضور دارد.

در صورت قطعی شدن غیبت ایمن یحیی، مانچینی باید قبل از ارائه لیست به مسئولان برگزاری جام ملت‌های آسیا، بازیکن دیگری را به جای او در فهرست قرار دهد.

البته مانچینی دیروز محمد البریک، رایان حامد و طلال حاجی را به اردوی دوحه احضار کرد اما به گفته روزنامه الریاضیه مشخص نیست که مانچینی در صورت غیبت یحیی، یکی از این سه بازیکن را به جای او وارد لیست خواهد کرد یا بازیکن دیگری در همان پست را به اردو فرا می‌خواند.