به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تابستان گذشته تمام تلاش خود را برای به‌خدمت گرفتن کیلیان امباپه انجام داد و حتی پیشنهاد 200 میلیون یورویی را نیز به پاری‌سن‌ژرمن ارائه کرد اما نهایتاً باشگاه فرانسوی راضی نشد تا امباپه حداقل یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندگار شود.

حالا رفته رفته به پایان فصل نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که امباپه نهایتاً در تابستان پیش رو راهی رئال مادرید خواهد شد. البته پاری‌سن‌ژرمن هنوز ناامید نشده و گفته می‌شود که آنها در هفته‌های پیش رو تلاش نهایی خود را برای حفظ ستاره فرانسوی انجام خواهند داد.

روز گذشته مارکا گزارشی در این‌رابطه منتشر کرد که بر این اساس، باشگاه مادریدی از قبل با امباپه به توافق نهایی رسیده ولی ستاره فرانسوی قصد ندارد 4 بازی تا پایان فصل و با وجود قطعی شدن قهرمانی تیمش، جدایی خود را اعلام کند.

در همین راستا ژان پیر پاپن، مهاجم سابق تیم ملی فرانسه که در سال 1991 برنده توپ طلا شده بود، نیز تاکید کرده که امباپه باید به رویای خود دست پیدا کند. او مکالمه‌اش با پدر ستاره فرانسوی را فاش کرد و گفت: "هفته گذشته به پدر کیلیان امباپه گفتم که اگر رویای کیلیان بازی در رئال مادرید است، باید برود و برای آنها بازی کند وگرنه تا پایان عمر پشیمان خواهد شد."