به گزارش ورزش سه، مسابقات جام ملت‌های آسیا کمتر از یک هفته دیگر در کشور قطر آغاز می‌شود و عربستان با حضور روبرتو مانچینی سرمربی فاتح آخرین جام ملت‌های اروپا انگیزه بسیار زیادی دارد تا در تعداد قهرمانی با ژاپن برابر شود.
لیست مانچینی اولین جنجال تیم ملی عربستان بود؛ جایی که سلمان الفرج، یاسر الشهرانی، محمد البریک، عبدالله العمری و برخی نفرات دیگر از لیست اصلی خط خوردند و با این حال، روز جمعه روبرتو مانچینی سه بازیکن را به دلیل جایگزین کردن با سه مصدوم حاضر در اردو فراخوان کرد. باز هم خبری از حضور کاپیتان اول و دوم تیم ملی عربستان و الهلال نبود اما محمد البریک قرار شد همراه با رایان حامد و طلال حاجی در اردوی دوحه حاضر شوند.
در بیانیه امروز تیم ملی عربستان مشخص شد که رایان حامد و طلال حاجی در تمرین روز شنبه این تیم حاضر شدند، در حالی که البریک غایب بود. اتفاقی که این جنجال را تشدید کرد، این بود که بازیکن الهلال امروز شنبه با انتشار عکسی در حساب اسنپ چت خود خبر از سفر به پاریس داد. او از مرخصی ژرژ ژسوس سرمربی الهلال استفاده کرده و بی‌توجه به اردوی تیم ملی عربستان راهی کشور فرانسه شده است.

1975731

جام ملت‌های آسیا در کشور قطر از روز جمعه 22 دی ماه آغاز می‌شود اما عربستان چهار روز بعد در نخستین بازی مرحله گروهی با تیم ملی عمان تحت هدایت برانکو رو در رو خواهد شد.