به گزارش ورزش سه، بعد از ۴ سال درخشان و کسب ۶ جام، سرانجام داستان یحیی گل محمدی و پرسپولیس به پایان رسید تا سرخپوشان از حالا تا پایان تعطیلات به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای نیم فصل دوم باشند.

اگرچه چندین بار گفته شد که یحیی گل محمدی حتی در صورت پیروزی در رفسنجان بازهم از سمت سرمربیگری پرسپولیس استعفا می‌داد اما ممکن بود با کسب سه امتیاز در رفسنجان طرفداران این تیم به این راحتی‌ها مایل به جدایی سرمربی خود نباشند.

به هرحال داستان یحیی و پرسپولیس برای دومین بار طی یک دهه اخیر به پایان رسیده است. پایانی که یک شباهت جالب به پایان داستان فکری و استقلال در لیگ بیستم داشت.

1828308

هرچند محمود فکری در دوران مربیگری‌اش در استقلال از هیچ نظر نتوانست شبیه به روزهای موفق یحیی در پرسپولیس عمل کند اما جدایی او از استقلال نیز با تساوی مقابل مس در رفسنجان رقم خورد.

در روزی که آبی‌ها با امیدهای فراوان پا به نیم فصل دوم لیگ بیستم می‌گذاشتند، در اولین بازی دور برگشت و در رفسنجان به مصاف مس رفتند و در پایان نیمه اول با گل مسیح زاهدی از شاگردان ربیعی عقب افتادند. در نیمه دوم آبی‌ها علی رغم فشار زیاد روی دروازه حریف تنها موفق به زدن گل مساوی توسط فرشید باقری شدند و در پایان با تساوی یک بر یک در زمین حریف متوقف شدند تا فشار انتقادات از محمود فکری به بالاترین درجه خود برسد و در پایان محمود فکری یک روز پس از این مساوی از سرمربیگری استقلال استعفا دهد.

حالا و بعد از سه سال از زمستان ۱۳۹۹، یحیی گل محمدی نیز بعد از مساوی یک بر یک در رفسنجان مقابل مس، ترجیح داد به دوران پرشکوه خود در پرسپولیس پایان دهد و بنظر تا پایان فصل به استراحت بپردازد.