به گزارش "ورزش‌ سه"، در آستانه شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در قطر هستیم و در اردوی تیم ملی بیشترین سهم را باشگاه سپاهان با اعزام 5 ملی‌پوش به خود اختصاص داده است.
پیام نیازمند، رامین رضائیان، آریا یوسفی، رضا اسدی و شهریار مغانلو 5 بازیکنی هستند که از تعداد پرشمار سپاهانی‌هایی که در اردوهای چند ماه اخیر تیم ملی حضور داشتند، توانستند خودشان را به فهرست نهایی برسانند و اگر حسین‌نژاد هم خط نمی‌خورد، این آمار می‌توانست عدد 6 را نشان بدهد.

1975758

با این حال به استثنای رامین رضائیان نمی‌توان از حالا گفت که 4 بازیکن دیگر شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی با وجود رقبایشان داشته باشند، اما اسدی و شهریار که در لیگ برتر از شاخص‌ترین بازیکنان حاضر در مسابقات هستند و از سوی دیگر پیام نیازمند که طی سال‌های اخیر توانسته نامش را به عنوان یک سنگربان مطمئن با بازی با پای خوب معرفی کنند، امیدوارند که در قطر معادلات برای‌شان طوری رقم بخورد که بتوانند خودشان را به ترکیب اصلی برسانند.
البته که امیر قلعه‌نویی در قطر روی توانایی‌های رضا اسدی و شهریار مغانلو به عنوان دو بازیکن فیزیکی، جنگنده و سرزن حساب ویژه‌ای باز کرده است.