به گزارش "ورزش سه"، رودری یکی از بهترین هافبک‌های لیگ برتر انگلیس و حتی از بهترین بازیکنان جهان است. این ملی‌پوش اسپانیایی با توانایی‌های زیادی که دارد خط هافبک سیتی را ارتقا داده است.

او با مدیریت سرعت بازی و توانایی دادن ریتم به بازی منچسترسیتی به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم پپ گواردیولا تبدیل شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های او گلزنی و شناخت چارچوب است.

ماندگارترین گل او برای سیتیزن‌ها گل در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر در سال ۲۰۲۳ و کمک به قهرمانی تیمش بود. علاوه‌بر این، او گل‌های زیاد دیگری هم به ثمر رسانده که هر کدام اهمیت بالایی برای سیتی داشته‌اند.

1885785

حالا به نظر می‌رسد گلزنی‌های او در لباس سیتی تبدیل به موضوعی برای شوخی در این باشگاه شده است. او در مصاحبه‌ای درباره شرطی که او با بقیه بازیکنان سیتی بسته است، صحبت کرد.

او گفت: «من با تک تک بازیکنان تیم شرط بسته‌ام که اگر بتوانم در این فصل ۱۰ گل بزنم، آنها باید یک بازی کامل را با پیراهن‌هایشان در شورت بازی کنند، حتی ادرسون.»

1975802

رودری تاکنون در این فصل ۴ گل به ثمر رسانده و باید دید تا پایان فصل موفق می‌شود ۶ گل دیگر نیز بزند و شمار گل‌هایش را به ۱۰ برساند یا خیر.