به گزارش "ورزش‌سه"، روز سیزدهم دی ماه بود که اعضای تیم ملی عازم کیش شدند تا آخرین اردوی آماده‌سازی پیش از سفر به قطر را در جزیره‌ای پشت سر بگذارند که از نظر آب و هوایی شباهت بسیار زیادی به قطر دارد. 

تیم ملی روز پانزدهم دی ماه در دیداری تدارکاتی به مصاف بورکینافاسو رفت و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. پس از این مسابقه بازیکنان روز گذشته در شرایطی تمرین ریکاوری را برگزار کردند که مهدی طارمی غایب بزرگ تمرین بود و به دلیل انجام امور شخصی با اجازه کادر فنی به تهران سفر کرده بود.

از دقایقی پیش تمرین تیم ملی در ورزشگاه المپیک کیش آغاز شده است.

با گزارش لحظه به لحظه این تمرین همراه "ورزش‌ سه"، باشید.


بولت زیر مجموعهدرباره سه مصدوم تیم توضیحاتی نیاز است. صادق محرمی و روزبه چشمی مصدومیت‌های جزئی دارند و با توجه به آنچه از رامین در آخرین تمرین دیدیم و استارت‌هایی که این بازیکن می‌زد، مشخص شد که زمان زیادی تا اضافه شدن این بازیکن ارزشمند به تمرینات گروهی باقی نمانده است.


بولت زیر مجموعهاین تمرین با حضور حدود ۱۰۰ هوادار برگزار شد.


بولت زیر مجموعهدر میانه‌های تمرین یک هوادار جیمی جامپ به وسط زمین آمد و با مهدی قائدی عکس یادگاری گرفت.


بولت زیر مجموعهمحمد محبی که روز گذشته در هتل و زیرنظر فیزیوتراپیست تیم ملی کارش را دنبال می‌کرد، امروز حضور فعالی در کارهای تاکتیکی دارد.


بولت زیر مجموعهبازیکنان تیم ملی از بازی تدارکاتی با بورکینافاسو در کیش، ابراز رضایت داشتند.


بولت زیر مجموعهمهدی محمدنبی، سرپرست تیم ملی و نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال از ابتدای تمرین در استادیوم حضور داشت.


بولت زیر مجموعهسعید الهویی و امیر قلعه‌نویی در حلقه اتحاد بازیکنان حاضر شده و بدون صحبت خاصی، تمرین را آغاز کردند.


بولت زیر مجموعهمصدومیت علیرضا بیرانوند یکی از نگرانی‌های اهالی فوتبال در آستانه شروع مسابقات جام ملت‌ها بود، اما این بازیکن در آخرین تمرین تیم ملی بسیار سرحال و آماده نشان می‌دهد.


بولت زیر مجموعهمهدی طارمی پس از بازگشت از مرخصی یک روزه بار دیگر به تمرین تیم ملی ملحق شده است.


بولت زیر مجموعهسایر بازیکنان در نیمه دیگر زمین پس از پاسکاری‌های سریع در دسته‌های چند نفره، کار بازیسازی از خط دفاعی و البته پرس توسط مهاجمین را دنبال می‌کنند.


بولت زیر مجموعهصادق محرمی، روزبه چشمی و رامین رضائیان به صورت مجزا و در یک زمین دیگر در حال انجام حرکت کششی و نرم دوی هستند.


بولت زیر مجموعهمرتضی پورعلی‌گنجی جدا از بازیکنان تیم ملی در حال انجام تمرین پلانک و تمرینات سبک دیگر است. او حالا یک ماهی می‌شود که عمل جراحی را پشت سر گذاشته و آرام آرام تمرینات سبک را آغاز کرده است.

ویدئو: 321438

بولت زیر مجموعهقلی‌زاده و اسدی ابراز امیدواری داشتند که در جام ملت‌ها بتوانند پاسخ اعتماد امیر قلعه‌نویی را بدهند.

ویدئو: 321436

بولت زیر مجموعهعلی قلی زاده در مصاحبه خود بیان کرد که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده کمک به تیم ملی است.

ویدئو: 321439

بولت زیر مجموعهعلی‌قلی‌زاده، رضا اسدی و مجید حسینی سه بازیکن تیم ملی بودند که پیش از شروع تمرین هر کدام تقریبا گفتگویی دو دقیقه‌ای با خبرنگاران داشتند. این سه بازیکن تیم ملی شرایط پیرامون تیم و اردوی کیش را بسیار خوب ارزیابی کردند و ابراز امیدواری داشتند تیم ملی با ادامه همین روند بتواند در قطر نتایج خوبی کسب کند. 

ویدئو: 321440

بولت زیر مجموعهامیر قلعه‌نویی در ملاقات با آرش برهانی مهاجم سابقش در اسقلال یاد خاطرات قدیمی کرد. این موضوع تعجب برهانی را به همراه داشت و او از حافظه قوی سرمربی تیم ملی تعریف کرد.


بولت زیر مجموعهسعید دقیقی هم به مانند تمرینات قبلی در جزیره کیش در آخرین تمرین تیم ملی پیش از سفر به قطر حضور دارد.


بولت زیر مجموعهمرتضی پورعلی‌گنجی که قرار است همراه با سایر اعضای تیم به قطر برود، با لباس تیم ملی به مانند سایر بازیکنان در زمین حضور پیدا کرده است. پورعلی‌گنجی به دلیل مصدومیت شدید در مصاف دوستانه مقابل قطر جام ملت‌ها را از دست داد و از دسترس پرسپولیسی‌ها نیز تا پایان فصل خارج شده است.

ویدئو: 321432

بولت زیر مجموعهنکته عجیب در شروع تمرین هجوم هواداران برای گرفتن عکس یادگاری با علیرضا بیرانوند بود که برای دقایقی تمرین را با اختلال مواجه کرد.

ویدئو: 321433

بولت زیر مجموعهآرش برهانی میهمان ویژه امروز تمرین تیم ملی است و  پیش از ورود بازیکنان با استقبال گرم آندرانیک تیموریان مواجه شد.

ویدئو: 321431

بولت زیر مجموعهمسافران حاضر در جزیره و اهالی کیش استقبال خوبی از تمرین به عمل آورده بودند و از دقایقی قبل از حضور تیم در مقابل درب این مجموعه حضور یافتند.