به گزارش "ورزش‌ سه"، علی قلی‌زاده هافبک مهاجم تیم ملی پیش از آغاز تمرین در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره آخرین شرایط تیم ملی گفت: همه چیز خوب است. شرایط خوب است. یک بازی دوستانه هم داشتیم و بردیم. امیدوارم در جام ملت‌ها هم همینطور نتیجه بگیریم.

او درباره بازی تدارکاتی با بورکینافاسو و اینکه آیا در عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها تاثیر خواهد داشت یا خیر، گفت: خودتان می‌دانید شرایط تیم‌های دیگر برای آماده سازی چطور است. به هر حال بورکینافاسو تیم خوبی بود و امیدوارم از درس‌های این مسابقه استفاده کنیم.

ویدئو: 321439

قلی زاده سپس در واکنش به اینکه ایا تیم ملی برای قهرمانی به قطر می‌رود، گفت: خب بله تمام تمرکزمان را گذاشتیم که بهترین نتیجه را بگیریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم بتوانیم همه بازی‌ها را ببریم و مردم را خوشحال کنیم.

بازیکن تیم لخ پوزنان درباره شرایط خودش هم پس از بازگشت از یک مصدومیت بلندمدت عنوان کرد: یک مصدومیت طولانی مدت داشتم ولی الان همه چیز خوب است. امیرخان ممنونم که اعتماد کرد. امیدوارم جواب اعتماد ایشان را بدهم.

او درباره اینکه آیا حضور در جمع 4 تیم می‌تواند موفقیت تلقی شود، بیان کرد: همانطور که خودتان می‌دانید این نسل خیلی خوب و با کیفیت است. امیدواریم بین 4 تیم پایانی باشیم و شک نکنید که همه تا پای جان تلاش می‌کنیم.