به گزارش "ورزش سه"، آرش برهانی، ستاره سابق استقلال که با تیم ملی در جام ملت های آسیا 2004 حاضر بود، در اردوی تیم ملی در کیش حاضر شد.

او که دو قهرمانی در لیگ برتر را زیر نظر امیر قلعه نویی در استقلال به افتخاراتش اضافه کرده بود، درباره مسائل مختلف پاسخگوی خبرنگاران بود که در ادامه می‌خوانید؛

ویدئو: 321447

* بازی با بورکینافاسو؟

- من فکر نمی‌کردم این تیم تا این اندازه خوب باشد. بازی خیلی خوبی از آب درآمد. فکر می‌کنم بازی به درد بخوری قبل از جام ملت‌ها بود و تیم ملی خیلی خوب برنامه‌هایش را پیاده کرد و به نظرم کادر فنی به اهدافی که از یک بازی دوستانه داشت، رسید؟

* موفقیت تیم ملی در جام ملت‌ها چیست؟

- بازیکنان خیلی خوبی داریم. همه انتظار داریم تیم ملی به فینال برسد ولی من خودم جزو کسانی هستم که می‌گویم ما برای فوتبال‌مان زیاد زحمت نکشیدیم. به نظر من ژاپن، کره، استرالیا، ازبکستان، اینها تیم‌هایی هستند که خیلی با برنامه و جلوتر از ما هستند. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم ولی باید واقع بین هم باشیم.

* نسل فعلی تیم ملی؟

- یک نسل خیلی خوب الان اینجا هستند که در تیم ملی بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی هستند و در بازی دوستانه که انجام دادند هم دیدیم هماهنگ هستند. باید دید با این داشته‌ها، شانس چه چیزی برای ما خواهد داشت.

* تجربه حضور در تورنمنت؟

- ببینید باید از روز اول و بازی‌های گروهی جدی و مصمم برویم داخل بازی‌ها. همان جامی که در چین هم بودیم و سوم شدیم نزدیک بود حذف شویم و خیلی شانس آوردیم در برابر عمان. باید از روز اول محکم وارد شویم تا بتوانیم تمرکز بالاتری داشته باشیم در مراحل بالاتر. ریکاوری هم خیلی مهم است در بازی‌هایی که نزدیک به هم هستند.

* حضور قلعه نویی به عنوان مربی ایرانی؟

- امیرخان را همه فوتبال دوستان می‌شناسند که یکی از پرافتخارترین مربیان ایران است و کارش را بلد است و می‌توانیم با امیرخان بهترین نتیجه‌ای که ممکن است را بگیریم.