به گزارش "ورزش سه"، تونی در طول هشت ماه گذشته به دلیل اتهاماتی که در یک پرونده شرط بندی به او وارد شده بود نتوانست برنتفورد را همراهی کند اما چند باشگاه بزرگ لیگ برتری علاقه زیادی به جذبش دارند.
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در چند هفته اخیر از علاقه چلسی و آرسنال به جذب این بازیکن خبر داده و مدعی شده بودند که مذاکراتی بین مدیران این دو باشگاه و برنتفورد برای فروش این مهاجم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی انجام شده است.

تونی در گفتگو با اسکای اسپورت درباره هدفش در سال 2024 و همچنین شایعات منتشر شده اظهار داشت: «هدف اصلی من حضور در رقابت‌های یورو است. احساس می‌کنم که هدف اولم همین است. این چیزی است که برای رسیدن به آن تلاش خواهم کرد و سعی می‌کنم بار دیگر به روزهای اوج برگردم.

1975598

می‌دانم که مهاجمان خوب بسیاری در حال حاضر در انگلیس حضور دارند اما همه چیز بستگی به خودم دارد که بتوانم بار دیگر نامم را مطرح کنم. این کار نیازمند تلاش زیاد، تعهد و فداکاری است و اگر بتوانم به آن دست پیدا کنم بدون شک دستاوردی بزرگ برای من خواهد بود.

اگر بازیکنی خوب بازی کند، مهم نیست که برای چه تیمی به میدان می‌رود. اگر عملکرد خوبی داشته باشم می‌توانم شانسم را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی انگلیس به دست آورم. مطمئن هستم که توانایی انجام این کار را دارم و با گل زدن و ارسال پاس گل شانسی به دست خواهم آورد.»