به گزارش ورزش سه، سعید عزت اللهی در جام ملت‌های آسیا نقش ویژه‌ای برای ایران ایفا خواهد کرد و پست شش تیم ملی در اختیار او سپرده خواهد شد، با توجه به اینکه ایران در این مسابقات با دوهافبک وسط پیلوت به میدان خواهد رفت نقش سعید در کارهای دفاعی ایران اهمیت بالایی دارد.

عزت اللهی با حضور در مقابل مدافعان ایران می‌تواند روی روند دفاعی ایران و عملکرد آنها تاثیرگذار باشد و با جنگیدن روی توپ‌های اول نظم خط دفاعی را بیشتر کند، همچنین بازیسازی از عقب زمین هم بر عهده او خواهد بود، البته با توجه به تجربه‌ای که سعید با حضور در جام‌جهانی و جام ملت‌های آسیا دارد می‌توان با خیال راحت روی توانایی‌های او حساب کرد.

1976124

عزت اللهی در تمرینات تیم ملی با انگیزه و آماده حاضر شده و همین موضوع دلگرمی خوبی برای کادرفنی و دیگر بازیکنان تیم ملی خواهد بود، او در جریان تمرین امروز در صحنه‌ای مهدی طارمی را سرنگون کرد، طارمی و عزت اللهی که رابطه بسیار خوبی بایکدیگر دارند از کلیدی‌ترین بازیکنان ایران یکی در فاز هجومی و دیگری در فاز دفاعی هستند که ایران با تکیه به توانایی این بازیکنان و دیگر ملی‌پوشان می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند.

طارمی و عزت‌اللهی دوبازیکن ثابت ایران در تورنمنت‌های بزرگ اخیر هستند و در جام ملت‌های آسیا 2023 از مهم‌ترین ستاره‌های جام و بازیکنان تاثیرگذار خواهند بود.