به گزارش ورزش سه، آرش برهانی و سعید دقیقی دو گلزن سال‌های نه چندان دور لیگ برتر که در حال حاضر به مربیگری مشغول هستند در تمرین امروز تیم ملی حضور داشتند و عملکرد ملی‌پوشان از نزدیک تماشا کردند.

این دوبازیکن سابق فوتبال ایران مجموعا 176 گل در لیگ برتر به ثمر رساندند و در دوره‌ای همزمان از گلزنان برتر فوتبال ایران بودند که البته سعید دقیقی فرصت چندانی برای حضور در تیم ملی پیدا نکرد اما آرش برهانی در جام ملت‌های آسیا هم برای ایران بازی کرد.

1976142

دقیقی در فصل جاری با عملکرد فوق‌العاده‌ای که به همراه شمس‌آذر قزوین داشت نام خود را بین مربیان جوان و مستعد کشور مطرح کرده است و در تعطیلات نیم فصل در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد تا علاوه بر حمایت از تیم ملی فوتبال عملکرد مربیان تیم ملی را هم مشاهده کند، در سوی دیگر آرش برهانی به عنوان مربی در تیم استقلال حضور داشت و پس از آن حضور درخشانی در رده‌های پایه و تیم استقلال ایفا کرد اما هنوز در سطح اول لیگ برتر ایران نتوانسته در عرصه مربیگری وارد شود.

سعید دقیقی چند روزی در تمرینات تیم ملی حاضر شده است و آرش برهانی امروز برای اولین بار حضور پیدا کرد تا حمایت خود را از ملی‌پوشان اعلام کند، پیش از این محمد مرادمند مدافع استقلال هم در تمرینات حضور پیدا کرده بود.