به گزارش "ورزش سه"، روزهای اردو و منتهی به جام ملت‌های آسیا برای امیر قلعه‌نویی با فعالیت بیشتر و حساسیت بالاتر سپری می‌شود و وسواس خاص او برای انجام درست کارهای تاکتیکی و مسائل فنی در تمرینات و مهم‌تر از آن مسابقات کاملا در رفتار و نحوه حرکت او به چشم می‌آید و قابل لمس است.

امیر قلعه‌نویی که تجربه بیشتری از دوره قبلی حضورش در تیم ملی گرفته و با آشنایی کامل از شرایط اردوها و جام ملت‌های آسیا، ستاره‌های خود را آماده حضور در این رقابت‌ها می‌کند، در تمرین روز گذشته پرتلاش‌تر از همیشه دیده شد و بیشتر از سایر روزها در زمین چمن بود تا مشخص شود در فاصله یک هفته به نخستین بازی در آسیا، انجام جزئی کارها در تمرینات نیز برای او اهمیت دارد.

سرمربی تیم ملی ایران در بخشی از تمرین دیروز یکشنبه در کیش، برای لحظاتی با علی قلی‌زاده، ستاره دوباره دعوت شده‌اش مشغول به صحبت بود و راهنمایی لازم را انجام می‌داد و نکات فنی را به او گوشزد می‌کرد تا نمایش فنی بهتری داشته باشد.

1976134

قلعه‌نویی در بخشی از تمرین یکشنبه نیز در کنار مهدی طارمی، یکی از امیدهای اصلی گلزنی تیم ملی دیده شد و مشخص بود در حال همفکری با این مهاجم است تا مسائل فنی و هجومی را بهتر پیش ببرند.

1976135

سرمربی تیم ملی با اندیشه‌های خود و میل به موفقیت در جام ملت‌های آسیا، می‌خواهد تیمش بهترین شرایط فنی را در زمان ورود به مسابقات داشته باشد و مقتدرانه این بازی‌ها را شروع کند.