به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امارات بعد از برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل قرقیزستان و عمان در اردوی ابوظبی امروز راهی قطر شد.

یاسر سالم، مدیر تیم ملی امارات با تایید آمادگی‌شان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، دستاوردهای حاصل از اردوی ابوظبی و دو بازی دوستانه مقابل قرقیزستان و عمان را بدون توجه به نتایج پراهمیت برشمرد.

یاسر سالم با تمجید از جو آخرین اردوی تیم در ابوظبی، تاکید کرد که بازیکنان به دستورات کادر فنی به رهبری پائولو بنتو پایبند بودند و توضیح داد که این سرمربی ایده خاصی دارد که در طول مسابقات روحیه رقابت را در بین بازیکنان ایجاد کند.

طحنون الزعابي بازیکن تیم ملی امارات نیز در این خصوص گفت: بدون در نظر گرفتن نتیجه بازی دوستانه مقابل تیم عمان، آماده حضور در جام ملت های آسیا هستیم، البته قبل از آن نیز تدارکات خوبی داشتیم. به دنبال کسب نتیجه مثبت در آخرین تجربه دوستانه خود بودیم، اما عملکرد خوبی نداشتیم. یک گل زودهنگام دریافت کردیم و سعی کردیم جبران کنیم اما موفق نشدیم و اکنون تمرکز ما روی تقابل مقابل هنگ کنگ است، زیرا همه می دانند که کسب یک نتیجه مثبت در اولین بازی ها در چنین تورنمنت بزرگی چقدر مهم است.