رودریگو، حمایت هواداران در سانتیاگو برنابئو را برای صعود به فینال کلیدی می داند

رودریگو در ترکیب اصلی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت اما عملکرد قابل توجهی نداشت و در دقیقه '70 جای خود را به کاماوینگا داد.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، وینگر برزیلی که در بازی های اخیر درخشان ظاهر شده بود، بعد از شکست 4-3 در ورزشگاه اتحاد گفت:

ما بازی را واگذار کردیم، اما می دانیم که شکست دادن ما در برنابئو سخت است و سعی می کنیم همگی در کنار هوادارانمان کار را تمام کنیم. امیدواریم که به فینال صعود کنیم. به حمایت زیادی از سوی برنابئو نیاز داریم، آنها می دانند این بازی چه معنایی دارد چون در مراحل قبلی حمایت آنها به ما قدرت می داد.

شروع خوبی نداشتیم، اجازه دادیم حریف به راحتی گلزنی کند و این می تواند تمرکز شما را از بین ببرد. اما می دانستیم که باید تا آخرین لحظه برای این پیراهن بجنگیم و با هر گل اعتماد به نفس بیشتری کسب کردیم. بازی در اینجا سخت است. آنها از توپ خیلی خوب استفاده می کنند و می دانستیم همینطور خواهد بود، اما امیدواریم که بتوانیم در برنابئو صعود کنیم.

پنالتی چیپ بنزما

این کاری است که کریم انجام می دهد. طی چند روز اخیر روی این بازی تمرکز داشت و تلاش می کرد و کسانی که روی نیمکت بودند می دانستند او موفق خواهد شد. باید خیلی شجاع و معتمد به نفس باشید که گلی مثل او به ثمر برسانید.