به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری‌فرد که چهارمین دوره متوالی حضورش در جام ملت‌های آسیا را پشت سر می‌گذارد و اکنون در اردوی تیم ملی ایران در قطر حضور دارد، در گفت‌وگوی اسکایپی با برنامه فوتبال برتر عنوان کرد: جا دارد از فرصت استفاده کنم و از مردم خونگرم جزیره زیبای کیش تشکر کنم. مسؤولان در این چند روز که مهمان کیش بودیم، سنگ تمام گذاشتند و همه امکانات را برای تیم ملی فراهم کردند. شرایط خیلی خوبی بود و بازی دوستانه خیلی خوبی در کیش برگزار کردیم و با آمادگی کامل به استقبال جام ملت های آسیا رفتیم.

ویدئو: 321529

او ادامه داد: شرایط تا الان خیلی خوب بوده و امروز بعد از ظهر (دوشنبه) رسیدیم و به سرعت تمرین کردیم و فردا هم یک دیدار تدارکاتی مقابل اندونزی داریم و امیدوارم شرایط همینطور پیش برود و اتفاق خوبی را در روز آخر مسابقات و روز فینال رقم بزنیم و مردم کشورمان را شاد کنیم.

مهاجم تیم ملی ایران اضافه کرد: تمام تلاش مجموعه این است تا اتفاق خوبی بیفتد. کنار بچه‌ها هستم و لمس می کنم که همه همدل هستند تا مردم کشورمان را شاد کنیم و دل میلیون ها ایرانی خوشحال شود و خودمان هم به موفقیت برسیم. همین الان همه در حال تلاش هستند تا نام ایران عزیزمان در بالاترین نقطه در آسیا قرار بگیرد و قطعا به مردم عزیزمان قول می دهیم تا درون زمین بهترین اتفاق برای تیم ملی رقم می‌خورد.

انصاری‌فرد تصریح کرد: به نظرم نسبت به تمام ادوار گذشته، این دوره نسبت به همیشه، نفرات و بازیکنان سرحالی که داریم و قطعا شانس‌مان خیلی بیشتر از همیشه است. همه تیم های ما در گذشته زحمت کشیدند ولی در اردوهای قبلی و این مدت که در کنار مردم بودیم، همه انتظار دارند در این دوره به هدف اصلی تیم ملی که قهرمانی در آسیا است، برسیم.

او تاکید کرد: قطعا قول دادن درست نیست ولی الان شرایط فوتبال فرق کرده است. عربستان سرمایه‌گذاری کرده و خود ژاپن و کره لژیونرهای سرشناسی دارند. شرایط خیلی سخت است ولی همه تلاشمان را انجام می دهیم.

مهاجم تیم ملی ایران تصریح کرد: در دوره قبلی همه درباره ژاپن حرف می‌زدند ولی در دوره قبلی هم همین تعداد لژیونر را داشتند ولی قطر شگفتی ایجاد کرد و قهرمان شد. اینطور نیست که بگوییم ژاپن، کره یا دیگر تیم ها بازیکنان و لژیونرهای زیادی دارند و قهرمان خواهند شد ولی در این تورنمنت‌ها باید تیم، متحد و یکدل باشد.

انصاری‌فرد با بیان اینکه همه باید برای تیم ملی تلاش کنند و تا آخرین قطره عرق بریزند، ابراز کرد: ما هم همینطور هستیم و برای شادی مردم عزیزمان و سرافرازی کشور پای به مسابقات می گذاریم و تلاش می کنیم.

او یادآور شد: همه تیم ها پیشرفت کردند و همه با امکانات مناسب به جام ملت ها آمدند. از همه مردم می خواهم ما را دعا کنند و بدرقه راهمان باشد و مثل همه دوره ها کنار تیم ملی باشند تا شرمنده نشویم. در دوره های قبلی انرژی زیادی از مردم گرفتیم و با حمایت هواداران در استادیوم و خانه‌ها انرژی به سمت ما می‌آمد که امیدواریم دوباره این اتفاق بیفتد.

مهاجم تیم ملی ایران یادآور شد:امیرخان و کادر فنی تلاش می‌کنند و دوستان همین حالا هم بارها تلاش کردند تا اردوی مناسبی در قطر داشته باشیم و با شرایط خوبی وارد مسابقات شویم. از مردم عزیز کشورم خواهش می کنم کنار تیم باشند و ما را دعا کنند تا شرمنده این عزیزان نشویم.

انصاری‌فرد ادامه داد: ای‌کاش شرایط مهیا بود تا بیشتر درد دل می کردیم ولی امیدواریم از راه دور انرژی مثبت را از مردم بگیریم. شرایط و هر اتفاقی که در این چند سال و چند ماهه و اردوهای قبلی بوده، پشت سر گذاشتیم و به جام ملت ها رسیدیم. برخی مسائل از واقعیت به دور بوده ولی به آنها نمی پردازیم. از طرف مجموعه تیم ملی می خواهیم تا همه مردم ایران یکدل شویم و همین مسیر را پیش برویم تا در روز آخر جام ملت ها خوشحالی کنیم.