به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران فردا در دیداری دوستانه مقابل اندونزی به میدان خواهد رفت تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا برنامه‌های تاکتیکی را مرور کند.

شباهت سبک فوتبال اندونزی به هنگ‌کنگ یکی از دلایل انتخاب این مسابقه در آستانه دیدار با فلسطین و هنگ‌کنگ خواهد بود، آنها مانند هنگ‌کنگی‌ها فیزیک قدرتمندی ندارند اما فوتبال را سریع بازی می‌کنند، البته با توجه به تفاوت کیفیت بازیکنان ایران با هنگ‌کنگ و اندونزی فوتبال سریع‌ آنها مقابل ایران چندان آزاردهنده نخواهد بود و به ثمر نخواهد نشست، البته نکته قابل توجه تیم ملی هنگ کنگ در دیداری دوستانه مقابل چین به برتری رسید و غیر قابل پیش‌بینی بودن این تیم می‌تواند برای ایران خطرساز باشد.

اندونزی پیش از دیدار دوستانه مقابل ایران هفته گذشته دو دیدار دوستانه مقابل لیبی برگزار کرد که هر دو بازی را شکست خورد، آخرین مسابقه رسمی آنها به مقدماتی جام جهانی در آبان ماه باز می‌گردد که با نتیجه پنج بر یک مقابل عراق شکست خوردند و یک-یک مساوی دیدار آنها با فیلیپین به پایان رسید.

این دیدار دوستانه فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد تا ملی‌پوشان ایران با ترکیب کامل و تاکتیک اصلی که برای جام‌ملت‌های آسیا در نظر دارند به میدان بروند و برنامه‌های کادرفنی را در زمین پیاده کنند.

اولین بازی ایران در جام‌ملت‌های آسیا یکشنبه 24 دی ساعت 21 مقابل فلسطین برگزار خواهد شد و در دیدار دوم به مصاف هنگ‌کنگ خواهد رفت.