به گزارش "ورزش سه"، آندرانیک تیموریان و سامان قدوس دو بازیکنی هستند که در بازه‌های زمانی مختلف پیراهن شماره تیم ملی ایران را بر تن کرده‌اند، آندو یکی از ملی‌پوشانی است که وقتی برای ایران به میدان می‌رفت خیالمان از میانه میدان و جنگ‌هایی که شکل می‌گرفت راحت بود، هافبک دونده و فیزیکی‌ای که کمتر بازیکنی در آسیا توان مقابله با او را داشت.

1976531

حالا سامان قدوس با سبک بازی متفاوت برای ایران به میدان خواهد رفت و نقش متفاوتی را ایفا می‌کند، خلاق‌ترین بازیکن تیم ملی باتجربه حضور در لیگ برتر انگلیس برای ایران به میدان می‌رود و مهاجم‌های آماده و زهردار را تغذیه خواهد کرد.

قدوس با انگیزه و شادابی خاصی تمرینات را سپری می‌کند و آماده درخشش در مسابقات خواهد بود، همچنین آندرانیک تیموریان یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی است که رابطه خوبی با بازیکنان دارد و مثل دوران حضور در میدان در نقش حامی و تهییج کننده بازیکنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

1976532

در تمرین امروز تیم ملی قدوس زیر نظر آندو به تمرین پرداخت، شاید راز اعداد خرافات تلقی شود اما برای موفقیت در جام‌ ملت‌های آسیا به هر نشانه‌ای دل خوش می‌کنیم. عدد 14 در راز اعداد نشانگر فرشته نگهبان و ایجاد تغییر مثبت و فصل جدیدی است، حضور دو چهارده در یک تصویر این قدرت را دوبرابر می‌کند، این را هم به فال نیک می‌گیریم و در انتظار درخشش ملی‌پوشان خواهیم بود.