به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیر قلعه‌نویی که در دیدار تدارکاتی اخیرشان موفق به کسب پیروزی دو بر یک مقابل تیم بورکینافاسو شدند، امشب هم در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی اندونزی رفتند و نیمه نخست را با زدن سه گل پشت سر گذاشتند.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی از ساعت 18:30 امشب (سه‌شنبه) در کمپ اختصاصی باشگاه الریان مقابل اندونزی قرار گرفتند که توانستند در نیمه اول با گل‌های سامان قدوس، روزبه چشمی و شهریار مغانلو به برتری دست پیدا کنند و امیر قلعه‌نویی نیز در نیمه دوم تمام 11 بازیکن خود را تغییر داد.

سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، شجاع خلیل‌زاده، آریا یوسفی، احسان حاج‌صفی، روزبه چشمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، رضا اسدی و شهریار مغانلو 11 بازیکن اصلی تیم ملی ایران در آخرین مسابقه تدارکاتی مقابل اندونزی بودند که در شروع نیمه دوم همه آنها تغییر کردند.

سید پیام نیازمند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سامان فلاح، صادق محرمی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، علی قلی‌زاده، مهدی قایدی، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد بازیکنانی بودند که امیر قلعه‌نویی وارد زمین کرد و در شروع نیمه دوم مقابل اندونزی به زمین فرستاد.

با این شرایط تا شروع نیمه دوم فقط علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان و محمد محبی که در اردو حاضر هستند مقابل اندونزی بازی نکردند که البته رضاییان آسیب‌دیدگی دارد.