به گزارش "ورزش سه"، در تیم بحران زده ی این فصل چلسی، کول پالمر یکی از معدود بازیکنان درخشان بوده است. او در 12 بازی که با تیم جدیدش به میدان رفته است موفق شده تا روی 12 گل (8 گل و 4 پاس گل) اثر مستقیم داشته باشد. او با اخلاق خاص و کاریزمای خود خیلی زود محبوب هواداران چلسی هم شده است.

اما پیوستن او به چلسی اتفاقی نبود که بی‌حاشیه رخ داده باشد. او که از آکادمی منچسترسیتی به تیم اصلی رسیده بود، فصل گذشته به دلیل دقایق کم بازی با پپ گواردیولا دچار اختلاف شد. سرمربی اسپانیایی او را در راه پیشرفت صبور نمی دانست و پالمر هم به دنبال بازی بیشتر بود تا نهایتا تابستان از تیم جدا شود و به آبی های لندن بپیوندد.

1976784

پالمر در مورد نحوه پیوستنش به چلسی گفت :"هدف من این بود که هرگز سیتی را ترک نکنم. می خواستم برای بازی و تجربه بیشتر یک سال قرضی از این تیم بروم. اما آنها (سران باشگاه منچسترسیتی) گفتند که نمی توانم قرضی بروم، یا باید می ماندم یا فروخته می‌شدم.

بعد از آن چلسی به من زنگ زد. من به باشگاه اطلاع دادم و گفتم می خواهم به چلسی بروم و واقعاً حالا از حضور در اینجا خوشحالم. بسیار خوشحالم که این تصمیم را گرفتم."

او در مورد این که مائوریسیو پوچتینو پتانسیل او را با آنخل دی ماریا مقایسه کرده است هم گفت:"بی خیال! چه بازیکنی! بدیهی است که گزافه گویی کرده است. من خیلی با سطح دی ماریا فاصله دارم."