به گزارش "ورزش سه"، نام یک بازیکن به فهرست همبازیان لیونل مسی اضافه شده و گفته می‌شود که اینترمیامی با جولیان گرسل، ستاره تیم ملی فوتبال آمریکا، به توافق نهایی رسیده است.

قهرمان لیگزکاپ 2023، که اهداف زیادی برای فصل 2024 دارد، پیش از این لوئیز سوارز، مهاجم سابق لیورپول و بارسلونا را جذب کرده بود.  

در حالیکه پیش بینی می‌شد پس از سوارز این باشگاه در زمستان به دنبال دیگر بازیکنان نام آشنای اروپا باشد، دیوید بکام و همکارانش در مدیریت اینترمیامی را به سراغ گرسل هدایت کرد که پس از پایان همکاری با تیم کلمبوس، بازیکن آزاد بود.

1976776

طبق گزارش اتلتیک، ملی پوش آلمانی الاصل ایالات متحده آمریکا که شش بازی ملی در کارنامه دارد، با اینترمیامی روی قراردادی دو ساله به توافق رسیده است. گرسل یک بازیکن چند پسته است و می‌تواند در مرکز خط میانی، در جناح راست یا در پست مدافع کناری بازی کند.

گرسل سابقه دو قهرمانی در لیگ حرفه‌ای آمریکا را دارد. او همراه آتلانتا یونایتد و کلمبوس کرو این عناوین را دریافت کرده است. او سابقه همکاری با تاتا مارتینو را دارد و همچنین مدتی را در دی‌سی یونایتد و ونکوور وایت‌کپس گذرانده است. این بازیکن 30 ساله پیش از دیدارهای دوستانه پیش فصل مقابل تیم‌هایی مانند ویسل کوبه، نیواولد بویز و النصر با حضور کریستیانو رونالدو به اینترمیامی می‌پیوندد.