به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران وقتی امروز برای انجام ریکاوری بعد از مسابقه با اندونزی راهی سالن ورزشی کمپ الریان شدند، با یک اتفاق جالب مواجه شدند. مسئولان قطری با طراحی ویژه در بخشی از دیوارهای سالن ورزشی کمپ الریان به مرور خاطرات خوب ایران در جام ملت‌های آسیا پرداختند.

تیم ملی ایران در تاریخ رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سه دوره به عنوان قهرمانی رسیده و از بارها شرکت در این مسابقات خاطرات گوناگونی را در ذهن فوتبالدوستان به جا گذاشته است. حالا قطری‌ها با انتشار تصاویر قدیمی ستاره‌های ایران روی دیوارهای سالن ورزشی کمپ الریان به مرور این خاطرات پرداخته‌اند.

1977016

یکی از دیوارهای سالن بدنسازی کمپ الریان به تصاویری از قهرمانی ایران در جام ملت‌های 1968 که اولین کسب جام توسط ملی‌پوشان کشورمان بود اختصاص یافته است. همچنین تصاویر دیگری از ستاره‌های سابق فوتبال ایران روی دیوارهای کمپ الریان دیده می‌شود.

یکی از تصاویر جالبی که توجه ملی‌پوشان و اعضای کادرفنی تیم ملی را هم به خود جلب کرد، مربوط به امیر قلعه‌نویی بود. سرمربی تیم ملی سالهای زیادی در قامت بازیکن پیراهن ایران را پوشید و یکی از تصاویر او با پیراهن شماره 8 تیم ملی روی دیوارهای سالن کمپ الریان قرار گرفته است.