به گزارش "ورزش سه"، این دفاع چپ جوان و در عین حال باتجربه بایرن مدتی است که توجه رئال مادرید را به خودش جالب کرده است. او تنها 23 سال دارد و با این حال تجربه حضور در 176 بازی را برای بایرن مونیخ داشته است. قرارداد او تابستان 2025 به پایان می‌رسد و بایرن تمایل دارد که او تا این تابستان قراردادش را تمدید کند یا قبل از اینکه بخواهد به عنوان بازیکن آزاد از تیم خارج شود به فروش برسد تا باشگاه آلمانی از فروش او درآمد کسب کند.

رئال مادرید تنها در صورتی برای جذب آلفونسو دیویس اقدام می‌کند که او قراردادش را تمدید نکند. بایرن تا اینجای کار ترجیح داده دیویس را برای انتقال در دسترس قرار دهد تا اینکه تابستان بعدی او را رایگان از دست بدهد. رئال مادرید رابطه خوبی با بایرن دارد و نمی‌خواهد در برنامه‌ریزی باشگاه باواریایی دخالت کند.

1977107

دیویس خودش هم رفتن به رئال را دوست دارد اما همچنین مایل است که پیشنهاد نهایی بایرن برای تمدید را قبل از تصمیم‌گیری بشنود. دیویس در بایرن خوشحال است و از باشگاهی که با جذب او از ونکوور وایتکپس در سال 2018 فرصتی برای رشدش قائل شد سپاس‌گزار است.

اگر او نهایتا تصمیم بگیرد قراردادش را تمدید نکند، مادریدها معتقدند که دست‌یابی به توافق سریع با این بازیکن و بایرن با توجه به رابطه خوب بین دو باشگاه ساده است.