به گزارش "ورزش سه"، تیم های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا در ریاض و در ورزشگاه اول پارک به مصاف یکدیگر رفته اند.
پسر فوق ستاره سابق رئال مادرید که با دربی مادرید کاملا آشناست مهمان ویژه این رقابت حساس بود. پدرش یکی از کسانی است که گل های با ضربه سر یا شوت های سرکشش، از خاطره انگیزترین لحظات تاریخ این دربی ها را رقم زده است. ستاره پرتغالی که در 37 بازی خود مقابل راه راه پوشان مادریدی 25 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد. کسی که با 451 گل زده برای کهکشانی ها همیشه اسطوره رئال مادرید بوده و هست و به همین دلیل پسرش کریستیانو رونالدو جونیور همیشه مورد علاقه هواداران رئالی خواهد بود.

1977224

کریستیانوی کوچک به وضوح نمی خواست دربی مادرید در ریاض را از دست بدهد. کریس جونیور با همراهی چند تن از دوستانش از بلیت وی ای پی پدرش در زمین بازی لذت برد تا مسابقه ای پر از احساسات و گل زیاد را تجربه کند. او تا پایان نیمه اول در ورزشگاه بود و تونست 4 گل را تماشا کند. جنون در سکوها، جایی که اکثر هواداران عربستانی در کنار تیم سفیدپوش بودند. رقابتی سطح بالا با میزبانی درخور این بازی.

استقبال 25 هزار نفره از این بازی بسیار امیدبخش بوده است. بسیاری از منتقدان ظرفیت ورزشگاه های عربستان را بیشتر از علاقه مندان می دانند و این حضور گسترده نشان از افزایش علاقه به فوتبال در این کشور دارد.