به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رودیگر با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم گرفته که با عدم تمدید این قرارداد به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. 
در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره مقصد نهایی این بازیکن به گوش می‌رسید و بسیاری باور داشتند که احتمال حضور او در لیگ ایتالیا زیاد است اما حالا بسیاری از منابع باور دارند که او فصل آینده پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد. 
این در حالی است که مدیر برنامه‌های این بازیکن پیش از این مذاکراتی را با دو باشگاه بارسلونا و منچستریونایتد نیز انجام داده بود اما ظاهرا حالا وارد فاز نهایی مذاکرات با مدیران رئال مادرید شده است.
رئال شب گذشته برای برگزاری دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی به ورزشگاه اتحاد آمد و در نهایت با نتیجه 3-4 برابر این تیم شکست خورد. 
پس از پایان بازی خبرنگاران از کارلو آنچلوتی درباره احتمال جذب رودیگر و نظر او درباره این انتقال پرسیدند که با واکنش و شوخی جالب این مربی ایتالیایی روبرو شدند. او در پاسخ به این سوال گفت:« این کی هست؟»
با این حال کارلتو پس از آن به خبرنگاران گفت:« او بازیکن چلسی است و هنوز هم بازیکن این تیم به حساب می‌آید. من نمی‌توانم هیچ حرفی در این باره بزنم.»
به نظر می‌رسد که شرایط خوب رودیگر و این واقعیت که او بازیکن آزاد است، باعث شده که مدیران رئال مادرید برای جذب این بازیکن ترغیب شده و در فکر تقویت خط دفاعی خود برای فصل بعد باشند.